
Possehl
Kleurrijke introductie campagne
Uitdaging
Possehl is dé aanbieder van toplagen in de infrawereld. Zij ontwikkelden Thermoflex Bio-Bases: een 20% bio Based epoxy toplaag voor asfalt. Nieuw, uniek én groen. Nu moet de markt dit ook nog weten.
Een uitdaging voor Brût om het product op deze manier in de markt te zetten en kwalitatieve leads te genereren. Zodat Possehl meteen een goede aanleiding heeft om in gesprek te komen met (potentiële) klanten. Productlaunch. Awareness. Naamsbekendheid. Lead generation. Fixten wij voor ze. Strategie, concept en mediaplan, inclusief tekst, LinkedIn campagne, campagne website, remarketing, retargeting en het campagne management. Met deze 360 graden-opzet hebben we voor zo veel mogelijk impact gezorgd.

Strategie
Wie is de doelgroep, was de eerste vraag. Rijkswaterstaat, Staatsbosbeheer en het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat, architecten en bouwopzichters tot ingenieurs, landschapsbeheerders, wegbeheerders, milieuconsulenten, planologen en aannemers. Opdrachtgevers, voorschrijvers en uitvoerders. Een flinke uitdaging om een campagne te maken die al deze doelgroepen aanspreekt.
Resultaat
Kennis, houding en gedrag: op deze drietrapsraket hebben we de campagne ingestoken. Geïnteresseerden moeten weten dat er een uniek, nieuw en duurzaam product is voor signaalstroken. Dat dit product de oplossing is om doelstellingen op het gebied van duurzaamheid te realiseren. En dat het heel eenvoudig is om meer informatie op te vragen of direct contact op te nemen met Possehl.
