
Vlammrs
Empowering data & people
Uitdaging
Ja zeker! Dat was het antwoord op de vraag of wij Vlammrs konden helpen met hun groeiambitie. En kunnen jullie dan meteen aan de slag met een herpositionering en een nieuwe visual identity? Geen probleem natuurlijk!
Als Brabants bedrijf was Vlammrs vooral regionaal gefocust. De ambitie was om te groeien en de branding te richten op heel Nederland en de BeNeLux. Het doel: op die manier zowel nieuwe klanten als nieuwe medewerkers werven.
Strategie
De vraag van Vlammrs was duidelijk. Deze case gaat over mensen dus dat moest de kern van onze strategie worden. Het logo moest blijven. We hebben een visual identity ontwikkeld waarin het menselijk aspect duidelijk naar voren kwam. Door de nieuwe uitstraling wordt een veel bredere doelgroep aangesproken waardoor we werkten aan de groeiambitie. We hebben ook een nieuwe, krachtige pay-off ontwikkeld: Vlammrs. Empowering data & people.
Door naar de volgende stap: het vernieuwen van alle online content. Op die manier konden we Vlammrs online scherp profileren. De content, die we overigens hebben aangeboden in twee talen (Nederlands en Engels), bestond uit video, foto’s, teksten, webdesign en online communicatie. Nu hadden we de juiste middelen om de doelgroep te informeren en te activeren.
Resultaat
Na livegang hebben we een heel aantal mensen te weten activeren en zijn er binnen 3 maanden 20 nieuwe Vlammrs bijgekomen. En die Vlammrs komen niet alleen uit Brabant. Je kunt wel stellen da de campagne een groot bereik had dus. Een prima resultaat. Daar worden wij blij van!
