Nieuwe Bo-Ex: Nieuwe strategie vraagt om nieuwe, frisse huisstijl - Brût Communicatie Creatieve Communicatie

NIEUWE HUISSTIJL STAAT ALS EEN HUIS

DE AANLEIDING

De huisstijl van de Utrechtse woningcorporatie Bo-Ex sloot niet aan bij de nieuwe koers.

VRAAG VAN DE KLANT

Advies over de huisstijl en de verschillende elementen kritisch onder de loep nemen.

ONZE STRATEGIE

Het creëren van een moderne en herkenbare huisstijl refererend naar de kernwaarden.

HOE

Met een nieuw logo, een nieuwe pay-off, andere huisstijlkleuren, andere typografie & advies voor fotografie en het gebruik van beeldmateriaal.

HET RESULTAAT

Een huisstijl die aansluit bij de nieuwe strategie. Hierna hebben we de huisstijl doorgevoerd in de verschillende communicatiemiddelen.

Toelichting bij het logo:

De open en ronde vorm staat voor vriendelijk, toegankelijk en betrouwbaar en symboliseert beweging, ontwikkeling en verandering.
De letter X bestaat uit 2 iconische dakjes die samenkomen. De kernwaarde transparantie komt hierin terug.

SCHAKEL OOK

ONZE CREATIVITEIT IN