Totale digitale beleving voor Limus College
Limus College - PCOU Willibrord

Totale digitale beleving voor Limus College
PCOU Willibrord vroeg onze expertise voor de positionering van een nieuw type basisonderwijs: een plek waar kinderen leren vanuit verwondering, ontdekken in plaats van reproduceren. Minder schoolbanken, meer buitenlucht. De uitdaging? Bedenk een naam, identiteit én campagne die kinderen én ouders aanspreekt. Een verhaal dat past bij leren in- en van de wereld om ons heen. Fris, speels en toekomstgericht.
We ontwikkelden een merkverhaal met een nieuwsgierige hoofdpersonage in de hoofdrol die kinderen uitnodigt om te ontdekken, te bewegen en vragen te stellen. Deze avatar vormt het hart van de visuele merkidentiteit én de campagne. Alles in een stijl die prikkelt, enthousiasmeert en vertrouwen geeft: kleurrijk, toegankelijk en eigentijds.
De school kreeg een eigen naam: Limus – afgeleid van ‘leer, ik moet iets snappen’. We creëerden een visuele stijl die licht, speels en toekomstgericht is. We pasten deze toe in een campagne met digitale animaties, korte video’s, kleurrijke visuals en een interactieve website. De avatar kreeg online het podium en neemt kinderen mee in de wereld van Limus. Nieuwsgierig naar het resultaat? Je bekijkt hier de website: www.limus.nl/ontdek.