Scherpe en onderscheidende campagnestrategieën - Brût Communicatie

Campagnes

Sterk in
Strategie

Scherpe en onder­scheidende campagne­strategieën 

Een sterke campagne start met een campagne­strategie. Alleen zo kun je het uiteindelijke doel realiseren, bijvoorbeeld het genereren van leads of meer naamsbekendheid, het aanspreken van een nieuwe doelgroep en het lanceren van een nieuwe dienst. Het doel is het uitgangspunt van onze strategie. Vervolgens kruipen wij in de huid van je doelgroep en zoeken we het perfecte haakje om het concept aan te hangen. Daar ligt de kracht van een onderscheidende campagne. En daar ligt ook onze kracht. Onze campagnestrategieën kenmerken zich door verrassende invalshoeken, scherpe content en meetbaar resultaat. Welk doel heb jij voor ogen?

Daag ons uit

DAAROM EEN CAMPAGNESTRATEGIE VAN BRÛT?

  • Verrassende concepten waardoor je campagnes opvallen en aandacht krijgen
  • Altijd een passende campagnestrategie voor jouw doelgroep
  • Concrete en meetbare KPI’s maken deel uit van de campagnestrategie
  • Snel schakelen met jouw dedicated projecmanager

OOK EEN BRÛTE CAMPAGNESTRATEGIE?

Brût Communicatie is een full service bureau in de omgeving van Utrecht. Met een team van ongeveer 20 specialisten – van creatief en analytisch tot planmatige perfectie en chaotisch enthousiasme – hebben we hebben alle competenties in huis. Een groot team zorgt voor verrassende invalshoeken en dat we snel kunnen schakelen. De meest gevraagde deadline voor het opleveren van een sterke campagnestrategie bij Brût Communicatie? Gisteren. Oké, gisteren is dan misschien niet realistisch. Maar morgen? Wij zouden zeggen, daag ons uit!

 

ZO KOMEN WE TOT DE JUISTE CAMPAGNE­STRATEGIE

Bij een campagne zie je vaak niet welke strategie hier aan vooraf is gegaan en hoe deze tot stand is gekomen. Daarom zetten we de verschillende stappen van een campagnestrategie op een rij. Het start natuurlijk allemaal met een belletje of mailtje vanuit jou, de klant. Vanaf dat moment staan wij gelijk aan. We plannen meteen een afspraak in om de aanleiding en jouw vraagstuk te bespreken. Dit kan telefonisch, digitaal of face-to-face. We zijn heel benieuwd naar jouw verhaal en stellen ook een heleboel vragen. Niet alleen omdat het relevant is voor de campagnestrategie, maar ook omdat we gewoon nieuwsgierig zijn en graag alles willen weten. Vervolgens stellen we een team van specialisten samen en gaan we intern brainstormen.

 

VAN CREATIEF IDEE TOT STRATEGISCH PLAN

Ook na zo’n brainstorm ontstaan er allerlei ideeën en haakjes: tijdens de lunch, bij het koffiezetapparaat en op de fiets naar huis. Dit wordt met elkaar gedeeld nét zo lang tot we het perfecte idee hebben. Hierna is het tijd om alle creativiteit te bundelen tot één strak plan, de campagnestrategie! Omdat we je graag willen meenemen in onze gedachten, plannen we een moment in om de campagnestrategie te presenteren. Jullie kunnen dan ook gelijk vragen stellen, wel zo handig. Als de campagnestrategie definitief is, is het tijd om resultaten te gaan boeken. Laat dat maar aan ons over, want nadat we je vol enthousiasme hebben verteld waarom onze campagnestrategie écht een goed idee is, gaan we dat nu bewijzen.