WEDDEN DAT WE NIEUWE
TIMMERMANNEN VINDEN!

VEEL VRAAG, WEINIG AANBOD

Door het tekort aan timmermannen en de hevige concurrentie is het voor bouwbedrijven lastig om nieuwe timmermannen te vinden. Dat timmermannen lastig te bereiken zijn, zeker als ze eigenlijk niet op zoek zijn naar een nieuwe baan, maakt het er ook niet makkelijker op. Wij durfden deze uitdaging aan: ‘Wedden dat we nieuwe timmermannen kunnen vinden?!’.

CREATIEF OMDENKEN

Timmermannen zijn stoer, mannelijk, trots en zetten hun ongenoegen niet zomaar om in actie. Hun vrouw kent hen als geen ander en kan net dat ene duwtje in de rug geven. Bovendien zijn zij gemakkelijker te bereiken. Daarom verleiden we de timmermannen via hun vrouw. Lukt het niet rechtsom, dan gaan we gewoon linksom. Lekker eigenwijs :-).

ZIJ EEN CADEAU, HIJ EEN ANDERE BAAN

Focussen op de partner is één, maar dan moeten zij de vacature natuurlijk wel bij hun man onder de aandacht brengen. Wel zo leuk als ze hier iets voor terugkrijgen. Daarom maken we er een win-win-win situatie van: zij een mooi cadeau, hij een andere baan, Bolton een nieuwe timmerman!

ACTIVATIE VIA SOCIAL MEDIA

Social media leent zich uitstekend voor het bereiken van deze specifieke doelgroep. Daarom spelen we hierop in met gesponsorde advertenties op Facebook en Instagram. De advertenties stimuleren doorklikken naar de landingspagina, die helemaal is ingericht op conversie.

ONWEERSTAANBARE CAMPAGNE

Het resultaat mag er zijn! Er zijn verschillende gesprekken gevoerd met timmermannen die via hun vrouw bij Bolton terecht zijn gekomen. Omdat de behaalde resultaten erg positief zijn, is de campagne voor een tweede keer ingezet.

SCHAKEL OOK

ONZE CREATIVITEIT IN