Employer Branding voor de nummer 1 autohuur specialist
Uitdaging
Sunny Cars, nummer 1 autohuurspecialist wereldwijd, biedt vakantiegangers vanaf 8.000 locaties de meest zonnige kant van all-inclusive autohuur. Veel collega’s werken thuis of hybride, waardoor er onderling minder contactmomenten zijn. En de sterk toegenomen vraag naar autohuur vraagt om nog meer ‘Sunny’s’! Hoe zorg je er dan voor dat er één duidelijke cultuur is én medewerkers trots zijn? En sollicitanten bewust en overtuigd kiezen voor Sunny Cars (en niet een andere werkgever)?
Strategie
Samen met de professionals én participatie van medewerkers hebben we voor Sunny Cars – als werkgever – een sterke identiteit met een duidelijk DNA (het Sunny DNA!) ontwikkeld: het Employer Brand. Met een doordachte strategie voor interne communicatie laden we vervolgens (van bewustwording, naar waardering en bijpassend gedrag) de unieke cultuur van Sunny Cars.
Resultaat
Een authentiek en aansprekend Employer Brand met de belofte ‘Sunny Cars, Work with a Smile’. Passend bij een optimistische organisatie met betrokken en gedreven collega’s. Met een goede dosis zonnige humor laden we op alle touchpoints de normen, waarden en doelen voor de interne organisatie. Bieden we kaders voor succesvol recruitment van nieuwe collega’s en optimaliseren we het proces van onboarding tot en met offboarding. Met als resultaat: iedereen is iedere dag weer bewust trots én gaat met een glimlach aan het werk. Plus, nieuwe collega’s stappen nog sneller in bij deze werkgever!