HERKENBARE
NAAMSBEKENDHEIDCAMPAGNE
DE AANLEIDING
Door veranderingen in de wet- en regelgeving mogen zogenaamde toewijzers hun patiënten niet meer rechtstreeks doorverwijzen naar een specifieke hulpinstantie. Naamsbekendheid bij de doelgroep is hierdoor van essentieel belang geworden voor Kwintes.
VRAAG VAN DE KLANT
Een campagne die naamsbekendheid en bewustwording creëert, zodat de doelgroep zelf wordt gestimuleerd om contact op te nemen met Kwintes.
ONZE STRATEGIE
Een campagne waarbij de focus niet alleen ligt op de patiënt, maar ook op hun naasten. Voor de patiënt zélf is het namelijk niet altijd duidelijk dat hij/zij hulp nodig heeft. Naasten zien die noodzaak vaak wel.
HOE
Fotografie, buitenreclame,
busreclame, POS-materiaal,
online banners en animaties.
HET RESULTAAT
Door de verschillende communicatiemiddelen is Kwintes bij een breed publiek onder de aandacht gebracht in de gemeenten waar zij werkzaam zijn.