Kwintes: focus op nieuwe doelgroep vergroot naamsbekendheid - Brût Communicatie, Creatieve Communicatie

HERKENBARE
NAAMSBEKENDHEIDCAMPAGNE

DE AANLEIDING

Door veranderingen in de wet- en regelgeving mogen zogenaamde toewijzers hun patiënten niet meer rechtstreeks doorverwijzen naar een specifieke hulpinstantie. Naamsbekendheid bij de doelgroep is hierdoor van essentieel belang geworden voor Kwintes.

VRAAG VAN DE KLANT

Een campagne die naamsbekendheid en bewustwording creëert, zodat de doelgroep zelf wordt gestimuleerd om contact op te nemen met Kwintes.

ONZE STRATEGIE

Een campagne waarbij de focus niet alleen ligt op de patiënt, maar ook op hun naasten. Voor de patiënt zélf is het namelijk niet altijd duidelijk dat hij/zij hulp nodig heeft. Naasten zien die noodzaak vaak wel.

HOE

Fotografie, buitenreclame,
busreclame, POS-materiaal,
online banners en animaties.

HET RESULTAAT

Door de verschillende communicatiemiddelen is Kwintes bij een breed publiek onder de aandacht gebracht in de gemeenten waar zij werkzaam zijn.

SCHAKEL OOK

ONZE CREATIVITEIT IN