Herkenbare
naamsbekendheidcampagne

DE AANLEIDING

/

Door veranderingen in de wet- en regelgeving mogen zogenaamde toewijzers hun patiënten niet meer rechtstreeks doorverwijzen naar een specifieke hulpinstantie. Naamsbekendheid bij de doelgroep is hierdoor van essentieel belang geworden voor Kwintes.

VRAAG VAN DE KLANT

/

Een campagne die naamsbekendheid en bewustwording creëert, zodat de doelgroep zelf wordt gestimuleerd om contact op te nemen met Kwintes.

ONZE STRATEGIE

/

Een campagne waarbij de focus niet alleen ligt op de patiënt, maar ook op hun naasten. Voor de patiënt zélf is het namelijk niet altijd duidelijk dat hij/zij hulp nodig heeft. Naasten zien die noodzaak vaak wel.

HOE

/

Fotografie, buitenreclame,
busreclame, POS-materiaal,
online banners en animaties.

HET RESULTAAT

/

Door de verschillende communicatiemiddelen is Kwintes bij een breed publiek onder de aandacht gebracht in de gemeenten waar zij werkzaam zijn.

SCHAKEL OOK

ONZE CREATIVITEIT IN