Zó komen jouw volgers in actie door social!

13 februari 2020Nieuws

Jouw organisatie is niet de enige die wat post op social media. Hoe zorg je dat jouw doelgroep jóúw bericht ziet, erop reageert en je gaat volgen? Kortom: hoe vergroot je jouw organisch bereik op social? En hoe zet je deze interactie om naar gewenst gedrag? Een goed begin is het halve werk. Val op … Lees meer

Nieuw jaar, nieuwe naam!

3 januari 2020Nieuws

Nieuw jaar, nieuwe naam! Per 1 januari 2020 heeft De Vormgevers een nieuwe naam: Brût Communicatie. Een nieuwe naam die past bij onze huidige identiteit en dienstverlening. Een naam die vertelt en visualiseert waar wij als team voor staan: sterk in strategie, eigenwijs in concept, verfrissend en (een beetje) brutaal in communicatie. Namens het team van Brût … Lees meer

3 redenen om nu te starten met infographics

12 maart 2019Nieuws

3 redenen om nu te starten met infographics Infographics zijn er in allerlei soorten en maten: infographics in 3D, interactieve infographics, multimedia infographics en ga zo maar door. Toch hebben ze allemaal één ding gemeen: infographics zijn bedoeld om informatie op een aantrekkelijke en bondige manier weer te geven. Infographics sluiten dan ook perfect aan … Lees meer

De voordelen van carrousel advertenties

9 maart 2019Nieuws

De voordelen van carrousel advertenties Het is je vast wel opgevallen: de laatste maanden zien we steeds vaker carrousel advertenties voorbij komen. Of we het nu hebben over Facebook, Instagram of LinkedIn: ze zijn overal. En dat is natuurlijk niet voor niets. Carrousel advertenties bieden namelijk een aantal grote voordelen voor organisaties. 1. Storytelling Met … Lees meer

Hoeveel #hashtags gebruik jij?

7 maart 2019Nieuws

Hoeveel #hashtags gebruik jij? Het ene Instagram-account gebruikt er 5, het andere 10 en er zijn zelfs bedrijven die geen hashtags gebruiken op Instagram. De hamvraag luidt: wat is nu het juiste aantal en waarom? De voordelen van hashtags Over de voordelen van hashtags kunnen we kort en krachtig zijn. Een goed gebruik van hashtags … Lees meer

Powerboost Koninklijke Horeca Nederland

10 januari 2019Nieuws

Powerboost Koninklijke Horeca Nederland Als grootste horeca brancheorganisatie in Nederland wil de Koninklijke Horeca Nederland (KHN) hun leden tijdens de Horecava 2019 voorbereiden op de gast van morgen. De Vormgevers werd ingeschakeld voor het creatieve concept en de uitwerking. Dit heeft geresulteerd in een strakke boost-box waarin de leden een futuristische film te zien kregen … Lees meer

NieuwWonen Nederland

7 november 2018Nieuws

Content marketing & Social Media Om nieuwbouwprojecten bij de doelgroep onder de aandacht te brengen, hebben de NVM nieuwbouwspecialisten hun krachten gebundeld en lokale NieuwWonen websites opgericht. Onder de paraplu van NieuwWonen Nederland wordt er gewerkt aan een landelijke dekking met platforms zoals NieuwWonenUtrecht.nl en NieuwWonenGroeneHart.nl enz. De lokale platforms geven gemeenten, ontwikkelaars en bouwers … Lees meer

Visual Identity Top Employees

19 april 2018Nieuws

Visual Identity Top Employees Om de social media een herkenbare, consequente stijl te geven ontwikkelde De Vormgevers een visuele stijl, die past bij het internationale karakter van Top Employers Institute. Zij zijn een wereldwijde organisatie gericht op het certificeren en erkennen van werkgevers die uitstekende arbeidsvoorwaarden bieden. Aan de hand van dit ontwerp kan op … Lees meer

Website Schiedam Campus

19 april 2018Nieuws

Website Schiedam Campus De gemeente Schiedam vindt het belangrijk dat medewerkers zich blijven ontwikkelen. Daarom biedt zij medewerkers een budget aan voor opleidingen. Om het keuzeproces voor de cursussen en opleidingen zo makkelijk mogelijk te maken ontwikkelde De Vormgevers een website, waar op aantrekkelijke wijze alle opties inzichtelijk zijn. De Vormgevers werd ingeschakeld voor het … Lees meer