Als opdrachtgever zijn de bureauselectie en pitch hét podium om de beste partners te vinden. …
Waarom jouw klanten en medewerkers video’s willen
Wist je dat…? Het aantal video’s op social media is de afgelopen jaren explosief gestegen. …
Versterk je organisatie-identiteit met een corporate story
In een tijd waarin transparantie en authenticiteit centraal staan, is een sterke corporate story belangrijker …
Kick-ass content: goede mix tussen visueel en tekst
Ellenlange blogs zijn tegenwoordig niet meer succesvol. Fabel. Een catchy animatie zonder voice-over is the …
6 tips voor een effectieve wervingscampagne
Nieuwe en goede medewerkers zoeken is een uitdaging. Vooral op dit moment. Talent is vaak …
Scoor maximaal met het jaarverslag
Vaak is het jaarverslag voor de communicatieafdeling één van de grootste projecten in het jaar. …
5 veelvoorkomende SEO-fouten
SEO is niet een kwestie van aan knopje draaien. Ontdek waarom jouw website ondanks veel …
8 do’s & dont’s voor het gebruik van emoji’s
Waar emoji’s eerst vooral op WhatsApp werden gebruikt, zien we ze nu bijna overal: van …
3 geheimen voor een knallende social media strategie
Als Marcom’er wil je de social media strategie van je organisatie altijd naar een hoger …
Optimaliseer jouw online tekst met deze content-checklist
Heb jij ook ineens veel meer tijd om interessante artikelen te lezen? Je bent niet …
Online imago nu belangrijker dan ooit voor sollicitanten!
Uit onderzoek blijkt dat 73% van de werkzoekende Nederlanders niet solliciteert als een organisatie een …
Hoeveel hashtags (#) gebruik jij?
Het ene Instagram-account gebruikt er 5, het andere 10 en er zijn zelfs bedrijven die …