Scoor maximaal met het jaarverslag

14 april 2020Nieuws

Vaak is het jaarverslag voor de communicatieafdeling één van de grootste projecten in het jaar. Van informatie verzamelen tot schrijven, redigeren en vormgeven. Het is een hele klus. Vanzelfsprekend wil je hier daarom het maximale uithalen. Het liefst zelfs meer. Maarrr… veel organisaties halen hier – ondanks de vele inspanningen – onvoldoende rendement uit. Super … Lees meer

Optimaliseer jouw online tekst met deze content-checklist

6 april 2020Nieuws

Heb jij ook ineens veel meer tijd om interessante artikelen te lezen? Je bent niet de enige! Als organisatie kun je hierop inspelen door te informeren, te inspireren of te helpen met relevante online content. Content waar je doelgroep blij van wordt. Bericht klaar? Loop ‘m dan eerst na met deze 10-puntige content-checklist voor het … Lees meer

Online imago nu belangrijker dan ooit voor sollicitanten!

2 april 2020Nieuws

Uit onderzoek blijkt dat 73% van de werkzoekende Nederlanders niet solliciteert als een organisatie een slecht online imago heeft. Door de Coronacrisis is het online imago van organisaties nóg belangrijker geworden dan het al was. Niet alleen nu, maar ook in de toekomst. Met in de hoofdrol bedrijfsprofielen op social media. Maar liefst 91% van … Lees meer

Versterk je organisatie-identiteit met een corporate story

27 februari 2020Nieuws

Steeds meer organisaties hechten veel waarde aan hun corporate story en terécht. Met een goede corporate story laat je zien waar jouw organisatie voor staat, wat je te bieden hebt en hoe je daarmee het verschil maakt. Een goed verhaal raakt mensen, blijft beter hangen én zet aan tot actie. Je creëert zo een sterk … Lees meer

Zó komen jouw volgers in actie door social!

13 februari 2020Nieuws

Jouw organisatie is niet de enige die wat post op social media. Hoe zorg je dat jouw doelgroep jóúw bericht ziet, erop reageert en je gaat volgen? Kortom: hoe vergroot je jouw organisch bereik op social? En hoe zet je deze interactie om naar gewenst gedrag? Een goed begin is het halve werk. Val op … Lees meer

Nieuw jaar, nieuwe naam!

3 januari 2020Nieuws

Nieuw jaar, nieuwe naam! Per 1 januari 2020 heeft De Vormgevers een nieuwe naam: Brût Communicatie. Een nieuwe naam die past bij onze huidige identiteit en dienstverlening. Een naam die vertelt en visualiseert waar wij als team voor staan: sterk in strategie, eigenwijs in concept, verfrissend en (een beetje) brutaal in communicatie. Namens het team van Brût … Lees meer

3 redenen om nu te starten met infographics

12 maart 2019Nieuws

3 redenen om nu te starten met infographics Infographics zijn er in allerlei soorten en maten: infographics in 3D, interactieve infographics, multimedia infographics en ga zo maar door. Toch hebben ze allemaal één ding gemeen: infographics zijn bedoeld om informatie op een aantrekkelijke en bondige manier weer te geven. Infographics sluiten dan ook perfect aan … Lees meer

De voordelen van carrousel advertenties

9 maart 2019Nieuws

De voordelen van carrousel advertenties Het is je vast wel opgevallen: de laatste maanden zien we steeds vaker carrousel advertenties voorbij komen. Of we het nu hebben over Facebook, Instagram of LinkedIn: ze zijn overal. En dat is natuurlijk niet voor niets. Carrousel advertenties bieden namelijk een aantal grote voordelen voor organisaties. 1. Storytelling Met … Lees meer

Hoeveel #hashtags gebruik jij?

7 maart 2019Nieuws

Hoeveel #hashtags gebruik jij? Het ene Instagram-account gebruikt er 5, het andere 10 en er zijn zelfs bedrijven die geen hashtags gebruiken op Instagram. De hamvraag luidt: wat is nu het juiste aantal en waarom? De voordelen van hashtags Over de voordelen van hashtags kunnen we kort en krachtig zijn. Een goed gebruik van hashtags … Lees meer

Powerboost Koninklijke Horeca Nederland

10 januari 2019Nieuws

Powerboost Koninklijke Horeca Nederland Als grootste horeca brancheorganisatie in Nederland wil de Koninklijke Horeca Nederland (KHN) hun leden tijdens de Horecava 2019 voorbereiden op de gast van morgen. De Vormgevers werd ingeschakeld voor het creatieve concept en de uitwerking. Dit heeft geresulteerd in een strakke boost-box waarin de leden een futuristische film te zien kregen … Lees meer