Nieuwe en goede medewerkers zoeken is een uitdaging. Vooral op dit moment. Talent is vaak …
Scoor maximaal met het jaarverslag
Vaak is het jaarverslag voor de communicatieafdeling één van de grootste projecten in het jaar. …
5 veelvoorkomende SEO-fouten
SEO is niet een kwestie van aan knopje draaien. Ontdek waarom jouw website ondanks veel …
8 do’s & dont’s voor het gebruik van emoji’s
Waar emoji’s eerst vooral op WhatsApp werden gebruikt, zien we ze nu bijna overal: van …
Wel of niet naar werk? Creëer duidelijkheid met de corona-beslisboom
Als communicatieprofessional communiceer je het liefst zo duidelijk mogelijk. Juist in deze onzekere tijden. Is …
3 geheimen voor een knallende social media strategie
Als Marcom’er wil je de social media strategie van je organisatie altijd naar een hoger …
Optimaliseer jouw online tekst met deze content-checklist
Heb jij ook ineens veel meer tijd om interessante artikelen te lezen? Je bent niet …
Online imago nu belangrijker dan ooit voor sollicitanten!
Uit onderzoek blijkt dat 73% van de werkzoekende Nederlanders niet solliciteert als een organisatie een …
Hoeveel hashtags (#) gebruik jij?
Het ene Instagram-account gebruikt er 5, het andere 10 en er zijn zelfs bedrijven die …
Versterk je organisatie-identiteit met een corporate story
Steeds meer organisaties hechten veel waarde aan hun corporate story en terécht. Met een goede …
Zó komen jouw volgers in actie door social!
Jouw organisatie is niet de enige die wat post op social media. Hoe zorg je …
Nieuw jaar, nieuwe naam!
Per 1 januari 2020 heeft De Vormgevers een nieuwe naam: Brût Communicatie. Een nieuwe naam die …