Powerboost Koninklijke Horeca Nederland

10 januari 2019Nieuws

Powerboost Koninklijke Horeca Nederland Als grootste horeca brancheorganisatie in Nederland wil de Koninklijke Horeca Nederland (KHN) hun leden tijdens de Horecava 2019 voorbereiden op de gast van morgen. De Vormgevers werd ingeschakeld voor het creatieve concept en de uitwerking. Dit heeft geresulteerd in een strakke boost-box waarin de leden een futuristische film te zien kregen … Lees meer

NieuwWonen Nederland

7 november 2018Nieuws

Content marketing & Social Media Om nieuwbouwprojecten bij de doelgroep onder de aandacht te brengen, hebben de NVM nieuwbouwspecialisten hun krachten gebundeld en lokale NieuwWonen websites opgericht. Onder de paraplu van NieuwWonen Nederland wordt er gewerkt aan een landelijke dekking met platforms zoals NieuwWonenUtrecht.nl en NieuwWonenGroeneHart.nl enz. De lokale platforms geven gemeenten, ontwikkelaars en bouwers … Lees meer

Visual Identity Top Employees

19 april 2018Nieuws

Visual Identity Top Employees Om de social media een herkenbare, consequente stijl te geven ontwikkelde De Vormgevers een visuele stijl, die past bij het internationale karakter van Top Employers Institute. Zij zijn een wereldwijde organisatie gericht op het certificeren en erkennen van werkgevers die uitstekende arbeidsvoorwaarden bieden. Aan de hand van dit ontwerp kan op … Lees meer

Website Schiedam Campus

19 april 2018Nieuws

Website Schiedam Campus De gemeente Schiedam vindt het belangrijk dat medewerkers zich blijven ontwikkelen. Daarom biedt zij medewerkers een budget aan voor opleidingen. Om het keuzeproces voor de cursussen en opleidingen zo makkelijk mogelijk te maken ontwikkelde De Vormgevers een website, waar op aantrekkelijke wijze alle opties inzichtelijk zijn. De Vormgevers werd ingeschakeld voor het … Lees meer

Video-animatie voor gemeente Schiedam

19 april 2018Nieuws

Video-animatie voor gemeente Schiedam Gemeente Schiedam stelt zich steeds meer open voor het contact met de inwoners van de stad. Dit doen zij met het programma Open Schiedam. Voor ambtenaren betekent het, dat zij zich anders moeten gaan opstellen. Nieuwe medewerkers en de pas gekozen nieuwe raadsleden krijgen een introductieprogramma aangeboden. Tijdens dat programma wordt … Lees meer

Evenement-organisatie voor Gemeente Schiedam

22 februari 2018Nieuws

Evenement-organisatie voor Gemeente Schiedam Gemeente Schiedam loopt voorop als het gaat om het thema Open Overheid. Zij vinden het ontzettend belangrijk om de Schiedammers te betrekken bij het formuleren van de juiste acties, zodat het beleid beter aansluit bij wat er leeft in de stad. Daarom zocht de afdeling Wijkontwikkeling een manier om op een … Lees meer

Arbeidsmarktcommunicatie – Handhavers met passie gezocht

22 februari 2018Nieuws

Arbeidsmarktcommunicatie – Handhavers met passie gezocht Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden (HDSR) is een prachtig bedrijf. Dankzij hun inspanningen houden wij in Nederland droge voeten. Om dat te kunnen doen zoeken zij personeel. In dit geval zochten zij handhavers. De Vormgevers werd ingeschakeld in het gehele communicatieproces. De uitdaging was vooral: Hoe zorgen we ervoor dat … Lees meer

Herpositionering Kom Binnen Bij Bedrijven

22 februari 2018Nieuws

Herpositionering Kom Binnen Bij Bedrijven In het Groene Hart zijn ontzettend mooie bedrijven die groeien of willen groeien. Daar heb je goed personeel voor nodig. In de regio zijn ook veel werkzoekenden, die graag hun steentje willen bijdragen aan de groei in de regio. Hoe breng je deze groepen nu op een goede manier bij … Lees meer

3 voorbeelden van hoe je (potentiële) klanten tevreden houdt

12 februari 2018Nieuws

3 voorbeelden van hoe je (potentiële) klanten tevreden houdt De uitspraak ‘De klant is koning’ bestaat niet voor niets. Uit onderzoek van accountants- en adviesorganisatie KPMG blijkt dat klantgerichte bedrijven ruim 50% meer omzet realiseren dan niet-klantgerichte bedrijven. Een tevreden klant is dan ook de eerste stap in de richting van het binnenhalen van een … Lees meer

Interactieve e-mails: de toekomst voor nieuwsbrieven

6 februari 2018Nieuws

Interactieve e-mails: de toekomst voor nieuwsbrieven Hoe zorg je ervoor dat de nieuwsbrief van jouw bedrijf goed gelezen wordt? Het antwoord is eigenlijk heel simpel: verras je klanten, doe iets wat andere bedrijven niet doen. Maar hoe breng je dit in de praktijk? Wij geven 3 interactieve voorbeelden waarmee de nieuwsbrief van jouw bedrijf klaar is … Lees meer