Evenement-organisatie voor Gemeente Schiedam

22 februari 2018Nieuws

Evenement-organisatie voor Gemeente Schiedam Gemeente Schiedam loopt voorop als het gaat om het thema Open Overheid. Zij vinden het ontzettend belangrijk om de Schiedammers te betrekken bij het formuleren van de juiste acties, zodat het beleid beter aansluit bij wat er leeft in de stad. Daarom zocht de afdeling Wijkontwikkeling een manier om op een … Lees meer

Arbeidsmarktcommunicatie – Handhavers met passie gezocht

22 februari 2018Nieuws

Arbeidsmarktcommunicatie – Handhavers met passie gezocht Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden (HDSR) is een prachtig bedrijf. Dankzij hun inspanningen houden wij in Nederland droge voeten. Om dat te kunnen doen zoeken zij personeel. In dit geval zochten zij handhavers. De Vormgevers werd ingeschakeld in het gehele communicatieproces. De uitdaging was vooral: Hoe zorgen we ervoor dat … Lees meer

Herpositionering Kom Binnen Bij Bedrijven

22 februari 2018Nieuws

Herpositionering Kom Binnen Bij Bedrijven In het Groene Hart zijn ontzettend mooie bedrijven die groeien of willen groeien. Daar heb je goed personeel voor nodig. In de regio zijn ook veel werkzoekenden, die graag hun steentje willen bijdragen aan de groei in de regio. Hoe breng je deze groepen nu op een goede manier bij … Lees meer

3 voorbeelden van hoe je (potentiële) klanten tevreden houdt

12 februari 2018Nieuws

3 voorbeelden van hoe je (potentiële) klanten tevreden houdt De uitspraak ‘De klant is koning’ bestaat niet voor niets. Uit onderzoek van accountants- en adviesorganisatie KPMG blijkt dat klantgerichte bedrijven ruim 50% meer omzet realiseren dan niet-klantgerichte bedrijven. Een tevreden klant is dan ook de eerste stap in de richting van het binnenhalen van een … Lees meer

Interactieve e-mails: de toekomst voor nieuwsbrieven

6 februari 2018Nieuws

Interactieve e-mails: de toekomst voor nieuwsbrieven Hoe zorg je ervoor dat de nieuwsbrief van jouw bedrijf goed gelezen wordt? Het antwoord is eigenlijk heel simpel: verras je klanten, doe iets wat andere bedrijven niet doen. Maar hoe breng je dit in de praktijk? Wij geven 3 interactieve voorbeelden waarmee de nieuwsbrief van jouw bedrijf klaar is … Lees meer

4 tips voor een goede eerste indruk op LinkedIn

5 februari 2018Nieuws

4 tips voor een goede eerste indruk op LinkedIn Je LinkedIn-profiel is jouw eigen digitale visitekaartje. Het is dé online plek waar je kunt laten zien wie je bent en wat je doet. Kortom: benut de mogelijkheden die het platform te bieden heeft en zorg dat jouw profiel eruit springt! Wij geven je vier tips, … Lees meer

Waarom jouw klanten en medewerkers video’s willen

3 februari 2018Nieuws

Waarom jouw klanten en medewerkers video’s willen Wist je dat… Het aantal video’s op social media in 2018 is gestegen met 1200% ten opzichte van stilstaand beeld? Schattingen aangeven dat 80% van het internetverkeer in 2020 zal bestaan uit online video? En websites met videocontent 41% meer bezoekers aantrekken dan websites zonder video’s? Nu kun … Lees meer

Arbeidsmarktcommunicatie ICTZ

12 december 2017Nieuws

Arbeidsmarktcommunicatie voor ICTZ Nieuwe klant ICTZ ICTZ heeft veel banen, maar het is moeilijk om deze ingevuld te krijgen. Wij bedachten de strategie en het concept om ICTZ als aantrekkelijke werkgever in de markt te zetten. We bouwden een een website, speciaal voor de arbeidsmarktcommunicatie. Daarnaast hebben wij nieuwe foto’s gemaakt, om te laten zien … Lees meer

Wervingscampagne MBO Amersfoort

11 december 2017Nieuws

Jongerenmarketing: wervingscampagne MBO Amersfoort Ieder jaar is het weer een uitdaging: nieuwe scholieren werven voor het komende schooljaar. MBO Amersfoort daagde ons uit om een aansprekende campagne te bedenken. De Vormgevers bedachten een campagne met een vette knipoog naar Snapchat. Naast een aansprekende boodschap is het natuurlijk ook een uitdaging om de jongeren te bereiken. … Lees meer

Animatie voor Hella Service Partners

13 juli 2017Nieuws

Animatie voor Hella Service Partners Om de Hella Service Partners (de lokale garagebedrijven) een extra tool te geven om in contact te komen met hun klanten, hebben wij de Hella Tips voor de Autovakantie ontwikkeld. Een frisse animatie, die nog even op een rij zet waar je aan moet denken als je met je auto … Lees meer