Siemens: meer conversie dankzij doeltreffende lead generatie - Brût Communicatie
SIEMENS

LEAD GENERATIE

DOELTREFFEND

Voor Siemens is additive manufacturing een van de speerpunten als het gaat om nieuwe technologie. Om deze reden wilde het bedrijf de bekendheid van deze technologie vergroten, leads genereren en zodoende conversie stimuleren.

Uitvoering & Resultaat

Omdat LinkedIn perfecte target-opties heeft voor de doelgroep van Siemens, hebben we gekozen voor een
LinkedIn-campagne. De campagne had drie verschillende doelen, namelijk Siemens additive
manufacturing onder de aandacht van de doelgroep brengen, leads genereren en traffic naar de website
genereren. Om deze doelen te bereiken hebben we drie verschillende soorten advertenties ingezet:
videoadvertenties, gesponsorde berichten en lead advertenties. De advertenties zijn ingericht
met diverse visuele uitingen, zoals hieronder te zien is.

Siemens AG is een wereldwijd opererend Duits conglomeraat in elektronica en elektrotechniek dat actief is in de sectoren industrie, energie en gezondheidszorg. Het bedrijf opereert wereldwijd in circa 190 landen en heeft zo’n 350.000 medewerkers. De hoofdkantoren bevinden zich in Berlijn en München.

SCHAKEL OOK

ONZE CREATIVITEIT IN