Bolier: moderne, persoonlijke website geeft positionering kracht - Brût Communicatie

Moderne, persoonlijke website geeft positionering kracht

De Vraag

Bolier is de wereldwijde servicepartner voor onder andere scheepsmotoren, turbines en voortstuwingsinstallaties. In de maritieme sector zijn zij al sinds 1949 actief en officiële vertegenwoordiger van MaK scheepsmotoren in de Benelux. Daar hoort een flitsende website bij, waar in één oogopslag duidelijk wordt waar Bolier voor staat én wat zij rederijen en scheepseigenaren kunnen bieden. Eentje die technisch gebruiksvriendelijk is, met een flexibel CMS. Daar weten wij wel raad mee!

Van schets naar website

Al snel hebben we besloten dat WordPress perfect is voor de wensen van Bolier: een goed zelf te managen CMS, voorzien van alle technische benodigdheden. We beginnen bij het begin: welke doelstellingen en customer journeys gelden op de website? Primair voor potentiële klanten, secundair voor huidige klanten en werkzoekenden.

We ontwikkelen een grove sitemap met een boomstructuur van de belangrijkste pagina’s en redesignen de homepage. We combineren persoonlijk beeldmateriaal (fotografie en videografie van ‘echte’ locaties en mensen) met de sterke belofte van Bolier. De kers op taart: de groene golvende vorm, een subtiel haakje naar de maritieme sector waarin Bolier actief is, en de (groene) kleur van MaK scheepsmotoren. Zo dan, we took care of it. Sitemap en design check, laten we gaan bouwen!

Laten zien waar Bolier voor staat

We take care of it. Jouw schip laten varen. Vandaag en morgen. Bolier windt er geen doekjes om dat zij fixen wat gedaan moet worden. Met deze gedachte in ons achterhoofd ontwikkelen we de gehele website. We creëren een duidelijke sitestructuur met onderscheid tussen de services en onderdelen die Bolier levert. Ook hun merken, kijk op verduurzaming en handige serviceportal krijgen een prominente plek. Zo zie je in één oogopslag wat Bolier te bieden heeft. What you see, is what you get.

Persoonlijk en modern, voor alle doelgroepen

Naast aanpakken, staat service bij Bolier ook hoog in het vaandel. Het Bolier team staat 24/7 voor hun opdrachtgevers klaar. Dit is de rode draad van de gehele content van de website: koppen, bodyteksten en beeldmateriaal. Ook qua employer brand content denken we hieraan. De sfeer van werken bij Bolier en de vacatures krijgen een prominente plaats op de website. Alles met authentiek beeldmateriaal van Bolier medewerkers – van monteurs tot collega’s op kantoor.

Graag willen we jullie bedanken voor de fijne samenwerking gedurende het website project. Het eindresultaat is echt fantastisch geworden!

Jodie Oortman - Business Development Manager

SCHAKEL OOK

ONZE CREATIVITEIT IN