KHN: Online magazine dat inspireert, informeert en beleving creëert - Brût Communicatie, Creatieve Communicatie

ONLINE MAGAZINE DAT INSPIREERT, INFORMEERT & BELEVING CREËERT

DE AANLEIDING

Koninklijke Horeca Nederland wil actueler kunnen zijn en heeft daarom besloten hun papieren ledenmagazine te vervangen door een interactief online magazine.

VRAAG VAN DE KLANT

Advies over de invulling, stijl en het doorvertalen van de doelstellingen, het maken van een bladformule én het bouwen van het magazine.

HOE

Een papieren magazine omtoveren tot een online magazine is geen kwestie van knippen en plakken. Daarom hebben we eerst enkele brainstormsessies gehouden: wat willen nu precies, waarom en hoe?

BLADFORMULE

Op basis hiervan hebben we een compleet nieuwe bladformule ontwikkeld. Dit betekent minder content, meer beeld, veel variatie in lettertypen en lettergroottes en bovendien een veelvuldig gebruik van video’s en links.

BOUW

Om lezers te prikkelen het magazine van A tot Z te lezen, hebben we de content op een speelse wijze gepresenteerd en veel beweging toegekend. Dit houdt het spannend en maakt de lezers nieuwsgierig naar meer.

ONZE STRATEGIE

Een speels, spannend en nieuwsgierig makend magazine dat de leden van KHN inspireert én informeert over belangrijke ontwikkelingen binnen de horecabranche.

HET RESULTAAT

Een prachtig, volledig responsive online magazine. Een echte eyecatcher waarbij beleving centraal staat. Maar dat niet alleen, want ook de vooraf gestelde doelstellingen met betrekking tot opens en clicks zijn bereikt!

SCHAKEL OOK

ONZE CREATIVITEIT IN